Ны́не наста́ день ра́достен/ и весе́лия испо́лнен днесь,/ от скорбе́й бо премене́ние, Де́во Богороди́тельнице,/ зна́мение ико́ны Твоея́, Пречи́стая,/ пра́здник све́тел торжеству́юще, зове́м:/ Влады́чице, изба́ви от бед ду́ши на́ша.
Се ны́не вре́мя благоприя́тно,/ се ны́не день спасе́ния,/ се храм пресве́тел и ме́сто свяще́ния,/ зна́мения ико́ны Твоея́, Пречи́стая,/ пра́здник духо́вне соверша́юще, вопие́м:/ Влады́чице, Ма́ти Христа́ Бо́га,/ изба́ви от бед ду́ши на́ша.
Чу́дное одоле́ние,/ и зна́мение стра́шно, и вещь пресла́вную/ днесь пра́зднующе, лю́дие Твои́, Богоро́дице,/ похва́льную песнь с Гаврии́лом прино́сим Ти, глаго́люще:/ ра́дуйся, Обра́дованная.
До́му прему́дрости Бо́жия, чу́дному святи́телю,/ я́влься све́тлым о́бразом,/ дерза́ти повелева́ет и наде́жди не отпада́ти.
Стих: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой,/ Ты и киво́т святы́ни Твоея́.
В храм Твой, Влады́чице, соше́дшеся, наро́ди,/ моля́щеся, глаго́лаху:/ виждь озлобле́ние на́ше и пода́ждь нам по́мощь, Пречи́стая.
Стих: Кля́тся Госпо́дь Дави́ду и́стиною/ и не отве́ржется ея́.
Виждь, Пречи́стая, беды́ раб Твои́х/ и не отри́ни нас в коне́ц,/ на Твою́ по́мощь наде́ющихся,/ да вси́ вопие́м Ти:/ ра́дуйся, Обра́дованная.
Сла́ва, и ны́не, глас 1:
Стрело́ю стрели́вших неразу́мне/ о́бразу Твоему́, Пречи́стая,/ Богора́нною стрело́ю тех уязви́/ не то́кмо сердца́, но и ду́ши,/ и исто́чник честны́я ико́ны Твоея́/ тем неуте́шимый плачь наведе́,/ нам же, лю́дем Твои́м,/ ра́дость ве́лию сотвори́/ ико́ною Твое́ю, Пречи́стая Ма́ти Сло́ва,/ ея́же ра́ди спаси́ ду́ши на́ша.
Тропа́рь, глас 4: Я́ко необори́мую сте́ну : ( зри день сей ни́же )
На Вели́цей Вече́рни
Стихологису́ем Блаже́н муж: первый антифо́н. На Го́споди, воззва́х: стихи́ры на 8, глас 8. Самогла́сны:
Го́рдостию за́висти распали́вшеся/ и неи́стовством одержи́ми,/ иногда́ ненака́заннии,/ наче́нше проти́вная на град Тво́й, Пречи́стая,/ но оба́че са́ми спя́ти бы́ша и падо́ша/ псало́мски при а́де, Богороди́тельнице.
Внегда́ убо му́жие вели́каго Нова́гра́да,/ ви́девше себе́ проти́вными обстои́мы,/ ни отку́ду же по́мощи наде́ющеся,/ то́кмо Тебе́, Пречи́стая, моля́щеся, глаго́лаху:/ виждь, Богоро́дице, беды́ раб Твои́х/ и не отри́ни моле́ния на́шего в коне́ц,/ да разуме́ют сопроти́внии,/ я́ко Ты еси́, Пречи́стая, заступле́ние душа́м на́шим.
Ди́вную гра́ду Твоему́ побе́ду дарова́ла еси́,/ Де́во Пречи́стая,/ Ты бо еси́ тому́ тве́рдое огражде́ние,/ на враги́ у́крепля́ющи/ и держа́вно непокори́выя покаря́ющи при́сно./ Те́мже чи́стою ве́рою сла́вим Тя/ и Сы́ну Твоему́ любе́зно вопие́м:/ Иису́се всеси́льне, спаси́ всех, я́ко милосе́рд.
Дал еси́ зна́мение живо́тное,/ о́браз пречи́стыя Твоея́ Ма́тере, Сло́ве,/ Ю́же зря́ще, любе́зно облобыза́ем,/ и, от сея́ ра́дости испо́лнившеся,/ стра́шни враго́м борю́щимся с на́ми явля́емся,/ и, та́инство прему́дрости Бо́жия ви́девше, хва́лим Тя,/ па́че сло́ва ро́ждшагося из Нея́,/ Иису́се, чу́дная добро́то,/ спаси́ всех, я́ко милосе́рд.
Сла́ва, и ны́не, глас 6:
Весели́теся, лю́дие/ и вси правосла́внии собо́ри вели́каго Нова́гра́да, днесь,/ и рука́ми восплещи́те, язы́цы, с весе́лием,/ се бо Цари́ца, Царя́ Христа́ ро́ждшая,/ святи́телю яви́ся чу́дным о́бразом,/ дерза́ти наро́дом повелева́я,/ я́коже не́кий воево́да,/ в печа́ли су́щим тогда́ ра́дость сотвори́,/ сопроти́вных победи́вши,/ и Тебе́, ра́дость ро́ждшей всем, любо́вию вопие́м:/ Де́во пречи́стая, моли́ спасти́ся душа́м на́шим.
Вход. Проки́мен дне. И чте́ния.
Бытия́ чте́ние (глава́ 28):
Изы́де Иа́ков от студенца́ кля́твеннаго/ и и́де в Харра́нь./ И обре́те ме́сто, и спа́ та́мо,/ за́йде бо со́лнце,/ и взят от ка́мения ме́ста того́, и положи́ возгла́вие себе́,/ и спа на ме́сте о́ном, и сон ви́де:/ и се ле́ствица утвержде́на на земли́,/ ея́же глава́ досяза́ше до небе́с,/ и А́нгели Бо́жии восхожда́ху и нисхожда́ху по ней./ Госпо́дь же утвержда́шеся на ней, и рече́:/ Аз Бог Авраа́мов, отца́ твоего́,/ и Бог Исаа́ков, не бо́йся,/ земля́, иде́же ты спи́ши на ней,/ тебе́ дам ю и се́мени твоему́./ И бу́дет се́мя твое́, я́ко песо́к земны́й,/ и распространи́тся на мо́ре, и ли́ву, и се́вер, и на восто́ки./ И возблагословя́тся о тебе́ вся коле́на земна́я и о се́мени твое́м./ И се Аз с тобо́ю, сохраня́яй тя на вся́ком пути́, а́може а́ще по́йдеши./ И возвращу́ тя в зе́млю сию́,/ я́ко не и́мам тебе́ оста́вити,/ до́ндеже сотвори́ти Ми вся, ели́ка глаго́лах тебе́./ И воста́ Иа́ков от сна́ своего́ и рече́:/ я́ко есть Госпо́дь на ме́сте сем, аз же не ве́дех./ И убоя́ся, и рече́:/ я́ко стра́шно ме́сто сие́,/ несть сие́, но до́м Бо́жии,/ и сия́ врата́ небе́сная.
Проро́чества Иезеки́илева чте́ние (гла́вы 43 и 44):
Та́ко глаго́лет Госпо́дь:/ бу́дет от дне осма́го и про́чее,/ сотворя́т иере́и на олтари́ всесожже́ния ва́шего/ и я́же спасе́ния ва́шего, и прииму́ вы,– глаго́лет Адонаи́ Госпо́дь./ И обрати́ мя на путь врат святы́х вне́шних, зря́щих на восто́ки,/ и сия́ бя́ху затворе́на./ И рече́ Госпо́дь ко мне:/ врата́ сия́ затворе́на бу́дут и не отве́рзутся,/ и никто́же про́йдет сквозе́ их,/ я́ко Госпо́дь Бог Изра́илев про́йдет и́ми, и бу́дут затворе́на./ я́ко игу́мен ся́дет в них сне́сти хлеб,/ по пути́ Ела́мских врат вни́дет и по пути́ его изы́дет./ И введе́ мя по пути́ врат святы́х, су́щих к се́веру, пря́мо хра́му,/ и ви́дех, и се испо́лнь сла́вы храм Госпо́день.
При́тчей чте́ние (глава 9):
Прему́дрость созда́ себе́ дом/ и утверди́ столпо́в седмь./ Закла́ своя́ же́ртвенная, и раствори́ в ча́ши свое́й вино́,/ и угото́ва свою́ трапе́зу./ Посла́ своя́ рабы́, созыва́ющи с высо́ким пропове́данием на ча́шу, глаго́лющи:/ и́же есть безу́мен, да уклони́тся ко мне,/ и тре́бующим ума́ рече́:/ прииди́те, яди́те мой хлеб и пи́йте вино́,/ е́же раствори́х вам./ Оста́вите безу́мие, и жи́ви бу́дете,/ и взыщи́те ра́зума, да поживете́,/ и испра́вите ра́зум в ве́дении./ Наказу́яй злы́я, прии́мет себе́ безче́стие,/ облича́яй же нечести́ваго, опоро́чит себе́,/ обличе́ние бо нечести́вому – ра́ны ему́./ Не облича́й злых, да не возненави́дят тебе́,/ облича́й прему́дра, и возлю́бит тя./ Даждь прему́дрому вину́, и прему́дрший бу́дет,/ сказу́й пра́ведному, и приложи́т приима́ти./ Нача́ло прему́дрости – страх Госпо́день, и сове́т святы́х – ра́зум./ Разуме́ти бо зако́н – по́мысла есть блага́го,/ сим бо о́бразом мно́гое поживе́ши вре́мя,/ и приложа́тся тебе́ ле́та живота́.
На литии́ стихи́ры, глас 6:
Ро́ги гре́шных сотро́шася,/ и лу́цы их сокруши́шася,/ грехо́вною бо тьмо́ю о́чи помрачи́вше,/ и, друг дру́га я́ко сопроти́вна зря́ще,/ ору́жием неми́лостивно себе́ уязвля́ху,/ наро́ди же, ви́девше по́мощь Твою́, Влады́чице,/ на сопроти́вныя устреми́шася,/ Тебе́ на по́мощь призыва́юще.
Чу́дная побе́да и ди́вное одоле́ние/ честны́я ико́ны Твоея́, пречи́стая Ма́ти Сло́ва,/ удивляе́т ум и ужаса́ет по́мысл,/ безору́жнии бо ору́жныя побежда́ху/ си́лою Твое́ю, Де́во всепе́тая,/ и посо́бием Боже́ственнаго зра́ка Твоего́/ во спасе́ние душа́м на́шим.
Сла́ва, и ны́не, глас то́йже:
Се день избавле́ния на́шего наста́/ и сме́рти премене́ние,/ ра́дуйтеся, собо́ри днесь вели́каго Нова́гра́да,/ и, веселя́щеся, торжеству́йте,/ и́же бо на нас подви́гшиися/ коне́чне Богора́нными я́звами уязви́шася./ Те́мже Пречи́стей и из Нея́ нетле́нно воплоще́нному Сло́ву вопие́м:/ Иису́се всеси́льне,/ моли́твами ро́ждшия Тя/ спаси́ всех нас, я́ко милосе́рд.
На стихо́вне стихи́ры, глас 1.
Самогла́сны:
Я́коже дре́вле во Иерусали́ме Зорова́велем/ держа́вная Твоя́ десни́ца чудоде́йствоваше, Го́споди,/ мно́жество безчи́сленное проти́вных победи́,/ та́кожде и сих низложи́,/ прише́дших разори́ти град,/ его́же искупи́л еси́ Кро́вию Твое́ю, Сло́ве,/ да разуме́ют от дел,/ я́ко Ты, Изба́витель, с на́ми еси́.
Стих: Воскресни́, Го́споди, в поко́й Твой,/ Ты и киво́т святы́ни Твоея́.
Я́ко необори́мую сте́ну и исто́чник чуде́с/ стяжа́вше Тя раби́ Твои́,/ Богоро́дице пречи́стая,/ сопроти́вных ополче́ния низлага́ем./ Те́мже мо́лим Тя:/ мир гра́ду Твоему́ да́руй/ и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.
На У́трени
На Бог Госпо́дь: тропа́рь: Я́ко необори́мую сте́ну: три́жды.
По 1-м стихосло́вии седа́лен, глас 4.
Подо́бен: Яви́лся еси́ днесь:
О́чи мы́сленныя очи́стивше, прииди́те, ли́цы вели́каго Нова́гра́да, днесь/ торжеству́им све́тло, чту́ще Богоотрокови́цу, добро́ту Иа́ковлю/ и Неве́сту всех Цари́, Хри́ста Бо́га на́шего,/ Сий бо показа́ся не́бо, и кра́сная пала́та, и храм одушевле́нный,/ и Сей си́лою проти́вныя побежда́ем.
Сла́ва, и ны́не, то́йже.
По 2-м стихосло́вии седа́лен, глас 1.
Подо́бен: Гроб Тво́й, Спа́се:
Пречи́стая Твоя́ ико́на, Богоро́дице Де́во,/ врачевство́ гра́ду Твоему́ дарова́ся духо́вное,/ к не́йже приходя́ще, покланя́емся, и честву́ем,/ и от жела́ния се́рдца целу́ем, исцеле́ний благода́ть почерпа́юще,/ и неду́г теле́сных, и душе́вных страсте́й Твои́ми моли́твами свобожда́емся.
Сла́ва, и ны́не, то́йже.
Велича́ния:
Досто́йно есть блажи́ти Тя,/ Богоро́дице Де́во,/ честне́йшую Херуви́м/ и сла́внейшую без сравне́ния Серафи́м. Или́: Песнь вся́ку духо́вную принесе́м Богоро́дице.
И́но велича́ние:
Велича́ем Тя́,/ Пресвята́я Де́во,/ Богоизбра́нная Отрокови́це,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ и́мже ди́вную побе́ду на сопроти́вныя/ гра́ду Твоему́ дарова́ла еси́.
Ирмо́с: Волно́ю морско́ю/ Скры́вшаго дре́вле гони́теля, мучи́теля,/ под земле́ю скры́ша спасе́нных о́троцы,/ но мы, я́ко отрокови́цы,/ Го́сподеви пои́м,/ сла́вно бо просла́вися.
Да ра́дуется ра́достию Боже́ственною мно́жество Нова́гра́да днесь,/ зря́ще те́плую Засту́пницу, стра́нну побе́ду да́рующу на проти́вныя,/ и да пое́т Боже́ственными пе́сньми.
Я́коже ле́ствицу превысо́ку, зрим днесь ико́ну Твою́, Де́во всенепоро́чная,/ ю́же сопроти́внии зря́ще, коне́чней слепоте́ преда́шася,/ мы же, к ней ве́рне взира́юще, от бед избавля́емся.
В рождестве́ тли не прии́мши,/ тле́ния всех нас, Де́во, измени́,/ печа́ли уставля́ющи227 ма́терним премене́нием, Богора́дованная.
Други́й кано́н. Глас 8.
Ирмо́с: Посе́ченый несеко́маго пресече́,/ и ви́де со́лнце зе́млю, ю́же не ви́де,/ лю́таго врага́ вода́ потопи́,/ и непроходи́мое про́йде Изра́иль,/ песнь же воспева́шеся,/ Го́сподеви пои́м, сла́вно бо просла́вися.
Ирмо́с: Удиви́ся Тво́й ра́зум от Мене́,/ услы́шавшу пресла́вная веле́ния смотре́ния Твоего́,/ укрепи́ся же возлюбле́нием Твоего́ схожде́ния,/ Ты бо моея́ нищеты́ не отве́рглся еси́.
Почита́ющий Тя град, Пречи́стая, и по до́лгу сла́вящий,/ огражда́й от безбо́жных, Чи́стая, иноплеме́нник,/ Ты бо тому́, Пречи́стая, бога́тство неотъе́млемо еси́, покро́в же и сла́ва.
Мня́щиися, я́коже дре́вле Иерихо́н,/ разори́ти град Твой, пречи́стая Ма́ти Сло́ва,/ са́ми коне́чней поги́бели преда́шася/ си́лою из Тебе́ Воплоще́ннаго, Влады́чице.
Ирмо́с: Ты моя́ кре́пость, Го́споди,/ Ты моя́ и си́ла,/ Ты мой Бог, Ты мое́ ра́дование,/ не оста́вль не́дра О́тча/ и на́шу нищету́ посети́в./ Тем с проро́ком Авваку́мом зову́ Ти:/ си́ле Твое́й сла́ва, Человеколю́бче.
Чи́стая Богоневе́сто,/ недоуме́нныя лю́ди уще́дри ма́терними Твои́ми мольба́ми/ и я́же на ны проти́вных обстоя́ния разори́ вско́ре моли́твами Твои́ми.
Ин
Ирмо́с: Вску́ю мя отри́нул еси́/ от лица́ Твоего́, Све́те Незаходи́мыи́,/ и покры́ла мя есть чужда́я тьма, окая́ннаго,/ но обрати́ мя и к све́ту за́поведеи́ Твои́х/ пути́ моя́ напра́ви, молю́ся.
Я́коже иногда́ в ца́рствующем гра́де/ неи́стовящаго и хули́теля, хотя́щаго о́браз Тво́й низложи́ти,/ того́ а́бие коне́чне уязви́,/ та́кожде и ны́не показа́ла еси́, Богороди́тельнице.
Я́ко щито́м, огражда́еми непобеди́мою Твое́ю си́лою, Де́во,/ проти́вных побежда́ют неизрече́нное мно́жество/ на Тя наде́жду иму́щии лю́дие Твои́, Всепе́тая.
Тя бога́тство неистощи́мое иму́ще и исцеле́ний исто́чник/ ве́рою прибега́ющий хра́му Твоему́,/ иде́же пребыва́ет честны́й о́браз Твой, Влады́чице.
Песнь 6
Ирмо́с: Ят бысть,/ но не удержа́н в пе́рсех ки́товых Ио́на,/ Твой бо о́браз нося́,/ страда́вшаго и погребе́нию да́вшагося,/ я́ко от черто́га, от зве́ря изы́де,/ приглаша́ше же кустоди́и 228,/ храня́щии су́етная и ло́жная,/ ми́лость сию́ оста́вили есте́.
Изба́ви ра́тных наше́ствия рабы́ Твоя́, Пречи́стая,/ и не преда́ждь до конца́ поги́бнути насле́дию Твоему́, Всепе́тая,/ но си́лою из Тебе́ Рожде́ннаго проти́вныя низложи́.
Многосогре́шших Тебе́ не пре́зри,/ но приими́ мольбу́ Ма́тере Твоея́ о нас, Ще́дре,/ да не похва́лятся сопроти́внии,– где́ есть Бог их?– глаго́люще,/ но да разуме́ют вси, я́ко Ты, Изба́витель, с на́ми еси́.
Ны́не по́мощи прии́де время,/ ны́не премене́ния потре́ба, Чи́стая./ Моли́ся Сы́ну Твоему́ и Бо́гу,/ я́ко да уще́дрит согреши́вшия и належа́щаго гне́ва изба́вит.
Ин
Ирмо́с: Моли́тву пролию́ ко Го́споду,/ и Тому́ возвещу́ печа́ли моя́,/ я́ко зол душа́ моя́ испо́лнися/ и живо́т мой а́ду прибли́жися,/ и молю́ся, я́ко Ио́на:/ от тли, Бо́же, возведи́ мя.
Су́щему тогда́ чу́дному архиере́ю/ яви́лася еси́ стра́шным о́бразом, на де́рзость подвиза́ющи,/ наро́ди же, неизре́ченныя ра́дости испо́лнившеся,/ ору́жныя побежда́ху, Влады́чице.
Храм Тя Бо́жий, Влады́чице, ве́дуще,/ во святе́м хра́ме Твое́м ру́ки на́ша возно́сим на моли́тву:/ виждь озлобле́ние на́ше и пода́ждь нам по́мощь.
Ин
Ирмо́с: Бо́жия снизхожде́ния/ огнь устыде́ся в Вавило́не иногда́,/ сего́ ра́ди о́троцы в пещи́ ра́дованною ного́ю,/ я́ко во цве́тнице лику́юще, поя́ху:/ благослове́н еси́, Бо́же оте́ц на́ших.
Виждь, Пречи́стая, озлобле́ние раб Твои́х и не отри́ни в коне́ц,/ Твое́ бо есмы́ достоя́ние и Твое́ю наде́ждею крепи́мся, да вси вопие́м Ти:/ ра́дуйся, обра́дованная.
Ирмо́с: Ужасни́ся боя́йся, Не́бо,/ и да подви́жатся основа́ния земли́:/ се бо в мертвеце́х вменя́ется в Вы́шних Живы́й/ и во гроб мал странноприе́млется./ Его́же, о́троцы, благослови́те,/ свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки.
Собезнача́льное Сло́во О́тчее, Де́во пречи́стая, нетле́нно родила́ еси́/ и от сосцу́ пита́ла еси́./ Того́ моли́, Богороди́тельнице, от обстоя́ния вра́жия спасти́ пою́щия Тя/ и превознося́щия во ве́ки.
Его́же прови́де на Престо́ле превзя́тем Иса́ия,/ Сего́ в ложесна́х, Де́во, вмести́ла еси́ и нетле́нно родила́ еси́./ Его́же моли́ спасти́ся рабо́м Твои́м, пою́щим:/ де́ти, благослови́те, свяще́ннии, по́йте и превозноси́те Его́ во ве́ки.
Ирмо́с: Седмери́цею пещь/ халде́йский мучи́тель/ богочести́вым неи́стовно разжже́,/ си́лою же лу́чшею спасе́ны сия́ ви́дев,/ Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те,/ свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те во вся ве́ки.
О всех наро́ди недоуме́вшеся, к Тебе́ прибега́ют, вопию́ще:/ не преда́ждь нас враго́м на́шим, Влады́чице Богоро́дице,/ но держа́вною Твое́ю руко́ю ты́я низложи́,/ да Тя непреста́нно пое́м и превозно́сим во ве́ки.
Чу́дному иера́рху яви́лася еси́, Пречи́стая,/ он же со мно́гим наро́дом, чудеси́ уди́влься,/ а́бие с ра́достию ко о́бразу Твоему́ прибега́ет, – пода́ждь по́мощь, Влады́чице, – глаго́лющим:/ де́ти, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те Его́ во ве́ки.
Что́ Ти принести́, Пречи́стая,/ от всей тва́ри сла́вимей, недоуме́емся, Влады́чице,/ то́чию е́же Гаврии́л нас научи́:/ ра́дуйся, Обрадованная.
Песнь 9
Ирмо́с: Стра́нствия Влады́чня/ и безсме́ртныя трапе́зы/ на го́рнем ме́сте высо́кими умы́,/ ве́рнии, прииди́те, наслади́мся/ возше́дша Сло́ва,/ от Сло́ва научи́вшеся, Его́же велича́ем.
Милосе́рдым о́ком свы́ше при́зри на град и лю́ди Твоя́, Пречи́стая,/ ины́я бо по́мощи не и́мамы, то́кмо Тебе́, Всенепоро́чная,/ да Тя вси, Ма́терь Бо́жию, непреста́нно велича́ем.
Се, раби́ Твои́, вопие́м Ти, Ма́ти Бо́жия:/ обы́чныя ми́лости Твои́ на град и лю́ди Твои́ ми́лостивно показу́ющи,/ проти́вных обстоя́ний нас измени́, да Тя вси непреста́нно велича́ем.
Ин
Ирмо́с: Ужасе́ся о сем Не́бо,/ и земли́ удиви́шася концы́,/ я́ко Бог яви́ся челове́ком пло́тски/ и чре́во Твое́ бысть простра́ннейшее Небе́с./ Тем Тя, Богоро́дицу,/ А́нгелов и челове́к чинонача́лия велича́ют.
Се вре́мя благоприя́тно и день спасе́ния,/ в не́мже зна́мение ико́ны Твоея́, Пречи́стая, показа́ся,/ е́же пра́зднующе све́тло, духо́вне торжество́ соверша́ем.
Мы́сли очи́стивше, празднолю́бнаго Нова́гра́да собо́ри/ со архиере́йским ли́ком, восхвали́те,/ па́че наде́жди по́мощь на сопроти́вныя дарова́вшую.
Де́вства Твоего́ зна́мения невреди́мо сохрани́в, Сло́во Бо́жие, из Тебе́ проше́д,/ сохрани́ град Твой невреди́м, Де́во всепе́тая,/ да Тя непреста́нно велича́ем.
Свети́лен.
Подобен: Посети́л ны есть:
Возжеле́в Твоея́ добро́ты Иису́с, Пречи́стая,/ в Тя всели́ся и Тебе́ засту́пницу гра́ду Твоему́ Сло́во Бо́жие дарова́,/ его́же сохраня́й заступле́нием Твои́м при́сно,/ я́ко да Тя ублажа́ем, пренепоро́чная Отрокови́це.
На хвали́тех стихи́ры, на 4, глас 6.
Самогла́сны:
Непоко́рством ра́зума и го́рдостию разже́гшеся ненака́заннии/ на ста́до Твое́, Пречи́стая,/ е́же искорени́ти град, в не́мже пречестны́й Твой о́браз водворя́ется,/ но у́бо показа́ла еси́,/ я́коже иногда́ Сын Твой евре́ем,/ досто́йно в пусты́ни телесы́ па́дшим.
Се храм пресве́тел и ме́сто свяще́ния,/ иде́же честна́я ико́на Ма́тере Твоея́, Сло́ве,/ приступи́те, челове́цы, и исцеле́ние почерпи́те,/ я́ко спасе́ние Тоя́ ра́ди нам дарова́ся/ и избавле́ние от проти́вных, потреби́ти нас хотя́щих,/ но ти́и, по проро́ку, потреби́шася.